Bjuden på dejt!

Hejhej, Idag har jag faktiskt ine gjort ett piss!
Var med min fina vovve i hungården nån timme, sedan gick jag hem & väntade på mamma!

Medans jag väntade så blev jag bjuden på dejt av en som bor rätt nära mig!
En jätte snäll & rar kille! Men jag blir så himmla blyg & nervös när det gäller sånt! HAHA
Vem kunde tro att Sandra Salinen kunde va blyg & nervös?.. Men så är det!! :)

Sen när mamma kom hem så käkade hon lite sabbt, jag gick ut en snabbis med Sofie & Cico!
Sedan drog Jag, min mamma & vår kära granne till stäket på bilträff! Riktigt fina bilar & så kände man igen lite folk där! Riktigt kul faktiskt! Mamma tyckte det var kul att jag åkte med dom för annars får vi ju inte så mycket tid med varandra!

Kom hem rätt nydligen ska väl dra ut om en stund! Kanske med Danne, eller Sofie.. Eller vem vet kanske drar ut med han som bjöd mig på dejt! Hihi:$

Aja ha det bra så länge så hörs vi
PUUSSSS

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0