13 timmar kvar!

Kan såklart inte sova..

Träffade Denise & Rafii, vi tog en cigg & sa hejdå.. Sedan träffade jag Danne Frasse & Benny(?)
Vi drog ut med rocky till hundgården & sedan följde dom med mej upp från skogen & så sa vi hejdå!

Ska kolla på BB igen nu, sedan ska jag väl kolla på "fast 5" & försöka sova!
Imorgon blir det att gå upp runt 11, duscha, äta frukost, platta håret, gå ut med vovven & sånt!
Min brors kompis hämtar oss halv 2 & kör oss till arlanda!!

Alltså det pirrar i hela kroppen utav tre anledningar, komma bort från allt ett tag, lämna mamma själv (Buhu) & så är jag lite flygrädd! Men det ska väl gå bra hoppas jag :)

Jag hör säkert av mig imorgon runt 11 tiden!
PUSSSSS


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0