roligare..

det är roligare.. mycket roligare att uppdatera när man har en ny fräsh & fin design!
Jag va iallfall ute med Danne en stund sen kom Denise & vi bara chillade galet.. men det va sviiinkallltt ute BRRR!
Iallfall sen efter någon timme taggade Danne för han skulle hjälpa en kompis att flytta lite grejer!
Så jag & denise chillade lite & Danne va skiit seg så vi taggade hemåt!
Nu sitter jag här & har fixat med mina naglar & sånt!
eller ja jag har filat bort allt nagellimm & pnslat på kräm på nagelbanden sen penslade jag på olja på nageln & nagelbandet & sist målade jag på förstärknings lack! Så nu glänser dom & är jättelena & inte alls så mjua som dom va innan!:)

Är faktiskt stolt över mej själv att jag slutat bita på naglarna!! Nu börjar dom bli rätt långa.. eller jag har aldrig haft längre iallfall!

Nu ska jag Ringa T & sen ska jag försöka sova
PUSS


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0