4/2-2011

den 4e februari har jag bloggat 1 år på denna blogg.. men sen har jag haft min ANDRA blogg sedan 11/12-2008
Innan den bloggen hade jag en som hetter Salinen.blogg.se, men den raderade jag eftersom jag gjode massor med fel på den bloggen.. så den såg liksom inte fin ut!
Men i slutet på 2007 började jag blogga för första gången så jag har bloggar i ca 3 år nu:)


Detta blev ju också mitt första inlägg 2011 WOOHOO!
Hade ni det bra på nyår? Jag tycker faktiskt att man översakattat nyår riktigt mycket..
Man behöver inte bli å full så man spyr & mår dåligt.. man behöver inte va på värsta brak festen!
Nej.. Jag var iallfal hemma hos Denise.. Vi va med Mark, Nicke & Frej.. Vi drog ut 10 i 12 & började sätta ner raketerna.. det var massor med folk där.. & folk började räkna ner.. 10..9..8.. osv..
& BOOM så var det 2011 :)

Efter skulle vi på nån fest.. men det va en lägenhets 4a & det va över 100-150 personer.. + att jag tyckte riktigt synd om hunden som var där bland allt folk!

Så vi gick hem till Denise & kollade på film & sånt ist!
Men jag va inte missnöjd med min start på året iallfall!:)

min lilla baby, älskar dej!<3


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0