20 snabba../underhållning

Vad blir ditt namn baklänges? ardnaS
Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus? 2 dagar va jag minns
Tycker du att sengångare är söta? Jaa men helt härndöda
Har du någon gång testat karate? haha aah, ett gott skratt fick vi iaf!
Minimorötter eller pommesfrites? älskar minimorötter!! 
Vad längtar du mest till just nu? en viss person!...
Vad drömde du inatt? vet inte men i förrigår drömde jag om att jag va gravid.. Polakii trodde mej inte så han fick känna på magen, sen sparkade bebisen så hårt att polakii flög ca 10 meter bort HAHAHA!
Snyggaste läraren? HAHA usch alla är gammla gubbar!.
Är du mörkrädd? Ja som fan!  
Har du någon gång haft på dig ett par trosor? nej vad är trosor för nått? -.-
Duscha eller bada? Bada, är som en fisk!
 
Sjunger du på toa? i duschen
Vilket land vill du åka till? THAILAND (eller bara där det är varmt)
Vad ska du göra NU? Kolla på simpsons & döö!
Vilka vitaminer åt du när du va liten? faaan vet jag?
Har du fått någon komplimang idag? ja..
Är du polare med grannarna? Njaa haha
Vilka länder har du bott i? Sverige..
Har du täckt någons hus med toalettpapper? haha nej.. (Och jag va den busigaste ungen när jag va liten)
Minns du din/dina musiklärares namn? ja, först Birgitta, sen Thomas & sen Monika..

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0