Text ur min dagbok HAHA!!

Tänkte visa er en riktigt gammal text ur min gamla dagbok som jag fick utav min gammelmormor när jag var liten! Dagboken luktar t.o.m gammelmormor.. en speciell parfymlukt!!
Aja här kommer texten...


Datum: 20/3-2002

Hej Jonathan, hur mår du?
Jag saknar dig så mycket. När du kommer nästa gång ska jag krama ihjäl dig.
Nu är jag jätte ledsen över det här som har hänt T.ex att jag & du har bråkat & kanske för att vi har varit ihop.
men det behöver inte din & min mamma lägga sig i vårat privata liv okej..
ååå jag längtar efter dig Jonathan
hälsningar Sandra Salinen

Jag har dock rättat mina stavfel.. tänkte skriva texten som jag skrev..
Med stavfel då alltså!!
Så här kommer den..


Datum: 20/3-2002

Hej Jonathan Hur mår du?
Jag saknar dig så myket när du komer nästa gång ska jag krama i jäl dig
så nu är jag jäte läsen över de här såm har hent tiliksämpelt att jag och du har bråkat
och kansjä för att vi har varit ihop
Men det behöver inte din och min mammalega sig i vårt prevata liv ocej.
ååå jag lengtar efter dig Jonathan
helsningar sandra salinen


Jag & Jonathan - vi leker fångarna på fortet med skolan i ängsjö

Bild på texten- HAHAHAH JAG DÖÖÖRR

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0