Sandra goes städare!

Jag jobbar ju hos pappa nu i en vecka!
Han har typ världens skitigaste jobb.. & där inne går ju alla med skor så det blir jätte skitigt & lerigt!
Sen hade dom typ inte fått golven skrubbade på 109387 år så leran satt fast i golvet!

Men man märkte på alla att dom blev glada när det blev fint!
Jag hann med att städa bakom baren & framför baren, Sen hann jag städa toaletten & diska!
Men shit vilken skillnad det blev, Toan har aldrig varit så vit sen den va ny & baren har inte varit så ren sen jag va liten (typ 6 år)! HAHA HELT SJUKT IGENTLIGEN!


Imorgon ska jag ta tag i köks golvet & alla skåp.. Sen ska jag rensa allt onödigt överallt!
Sen blir det pappas kontor & hallen.. Sen gäller det bara att hålla det rent under veckan!


aja ska inte tråka ut er med mitt jobbsnack!
MEN JAG KOMMER HA CAAAAASH!!:D
PUUSSSSSSS


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0