Nolifer!

Gör så här. Gå in till din inkorg, bläddra 10 sms och svara det som står

Hur mår du idag?
haha fan va nice:)

Kommer du komma långt i livet?
funkar väl!! :)

Vad kommer dina vänner säga när du dör?
igen? :)

Hur var du som barn?
Bästaa:)<3

Vem kommer du gifta dig med?
vettefan asså!

Hur ser världen på dig?
skumt<3

Vad tycker dina vänner om dig?
hhaha fett störd

Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
är du fortf inte frisk? :(<33

Kommer du någonsin få barn?
hej gay

Hur blir du igenkänd av folk?
vad heter han? :)

Vilken är din livsfilosofi?
är det fest eller?

Vad tycker dina föräldrar om dig?
är du vaken?:)

Tycker andra att du är attraktiv?
baby?:)

Vad kommer du säga när du gör slut med någon?
nej jag ringer nu & du svarar, punkt slut!

Hur ser du på sex?


Haha, jag svääär jag har inte fuskat!
Fyan va jag döör!!

PUSSSS

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0