Kommentarer

Hej sötisar! Idag ha jag fått ovanligt mycket kommentarer, både på nya inlägg & mycket gamla!
Men det är alltid roligt att läsa dom.. Sen är det ju värre med dom som är avundsjuka!
Jag menar.. Jag fattar inte grejen med att skriva något kränkande på internet!!
Ta reda på vart jag bor & säg det face to face om ni nu tycker så illa om mej!
Jag är den jag är & kommer aldrig ändra på mej för någon annan.. Speciellt inte för någon anonym fi*ta på nätet som försöker trycka ner mej! Näppp så funkar det inte..

Under hela mitt liv har jag sått ut med nedlåtande ord & negativa saker.. inte fan skulle någon internet h*ra kunna trycka ner mej! MUHAHAHAH nää detta är skrattretande & jag ber om ursäkt ifall det dök upp lite fula ord.
Jag vet att dessa folk inte har några liv men när dom väl skriver till en människa som kanske tar åt sej lätt så blir man förbannan att någon kan skriva så elaka saker när man inte känner en människa!!

aja detta bleven bok, tack för mej
PUSS HEJ!!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0