jag pallar ej!..

Jag kan verkligen inte förståå hur folk kan va så omogna!
Hur en människa som står en så nära kan säga så!
Men vad ska man göra åt saken? Den här gången är det inte jag som tänker ge efter!
personen får säga va hon/han vill,
i dont give a fuck and thats it!!
Jag har mina underbara söta älskade vänner som får MEJ att må bra!

Mitt liv handlar om MEJ ingen annan, därför tänker jag umgås med dom som får MEJ att må bra..
jag tänker inte bråka med någon som inte bråkat med MEJ... Jag tänker inte lyssna på någon som får MEJ att må dåligt.. ah ni fattar its all about me!

aja skit i de nu.. jag hör av mej senare
PUUSSSSS


Kommentarer
M E R E I

- önskar dig en trevlig helg :)!

2011-02-26 18:11:36
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0