inte pallat..

hej sötaste av dom sötaste! jag har verkligen inte haft ork att blogga, men nu är jag här för att göra det jag ska.. att blogga gärnet!!

-Igår va de ju Sara Daras party!
Det va galeet roligt & jag har inte varit så full på länge!! Riktigt skönt
I början av kvällen va dock alla riktigt torra & satt bara o pratade!!
Jag gjorde de vi ska att vi skulle så jag satte sara ner på en stol & började dansa HAHAHAH!
Ja jag va väl lite full fr annas är jag "hon som skäms inte inte vågar dansa framför alla när dom tittar"
Men I did it för saras skull!

Festen blev faktiskt grymt lyckad.. det hände lite tråkiga saker..
men festen blev ändå skiit lyckad & jag kom hem typ 5 på morgonen!


Imorgon är det skola woohoo körlektionen börjar 11:10 vilket betyder soovmoorgonn!!!

PUUSSSSS
juste:
lägger in bilder när jag fått tag på dom

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0