HAHAHA TABBE

Ofta jag bara skrev ett inlägg om min glasögon, var meningen att jag skulle skiva nått mer men glömde det!
HAHAHA jag döör!!

Iallfall idag va jag i skolan.. & lite saker hände.. jag började må skiiit dåligt allting ba snurrade & jag trodde jag skulle svimma eller spy, så jag drog hem & sov i typ 3 timmar sen va jag lite yr när jag vaknade men det gick faktiskt över sen! Så jag gick till centrum med Denise!

Sen gick vi hem till henne & kollade på världens tuungaste fiiilm!!
Man garvar ihjäl sej under hela filmen & det kan jag garantera 100%

- Ni måste kolla på "Grandma's Boy"

kort sammanfattning om filmen:
filmen handlar om Alex som är 35 år & är en speltestare!
Han flyttar in hos sin mormor/farmor efter att blivit vräkt. Han "röker på" hela tiden & mannen han köper sitt gräs ifrån köper hem massa ovanliga djur hem! Först en tiger, sen en apa som dom lär karate
HAHA!
på alex jobb börjar en ny tjej som hn blir kär i MEN det finns en annn snubbe som verkligen dör för denhär tjejen (
J.P) Han ät typ schitzo (svaning) ena sekunden tror han att han är en robot den ändra ärhan normal.. sen brukar han prata med sej själv HAHAHA resten får ni se själva;)
Se filmen ni kommer döö för den!



PUUSSSSS

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0