du= ingenting i mina ögon!

Jag vill inte ha någonting med dej att göra längre! Varför i helvette kan du inte förstå det?!
Jag har glömt dej, jag har inga känslor kvar för dej kan du inte förstå det?
Jag tänker inte sitta hemma & döö för du inte vill att jag ska göra någonting!

Sen fattar jag inte hur du kan säga att du gillar mej så mycket när du efter 10 minuter kallar mej H*ra!
Är jag en h*ra? nää skulle inte tro det.. Du vet exakt hur det ligger till men ändå tror du jag knullar alla killar på fester jag går på! Det är födelsedags fester!

Men jag har sagt det 10039847 gånger LÅT MEJ VA.. SLUTA RINGA & MESSA MEJ HELA TIDEN!.. JAG ORKAR INTE MED DEJ DU ÄR PATETISK.. Du tycker så synd om dej själv hela jävla tiden!
Du tror att jag ska tycka synd om dej.. Du hittar på saker för jag ska tycka synd om dej själv.. Men jag skrattar så jag döör!

Jag säger som jag sa innan jag lärde känna dej!
Jag ska va singel & så är det bara! Jag vill inte ha någon kille som styr mej.. jag vill inte ha någon som ska säga gör det/gör inte det, du får inte & lalalal.. Tyvärr men det funkar inte för mej!!

JAG ÄR FRIIIIIIIII SOM EN FÅÅÅGEEEEL!!!!!!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0