Snart 3 dygnt..

Snart har det gått 3 dygn sedan jag tog min allra sista cigg!!!!
Idag känner jag absolut inget sug alls efter en cigg till skillnad från igår då jag skulle döda någon för att få ta en cigg!!

Men jag har klarat mej skiiit bra & jag är sjukt stolt över mej själv:D!!!

Har hunnit med skolan, solat i görveln, vilat hos Denise & fixat lite saker tills hon fyller år!
Det har varit en riktigt sköön dag idag!:)

Men nu ska jag åka & hämta Denise för vi ska åka till hennes moster.
Deras katt va gravid & har fött ute så nu hittar dom inte kattungarna!
Vi ska väl försöka hitta dom & sånt..


Aja ska dra nu iallafall!
PUUUUUSSS


Kommentarer
Miss Amanda

Hur har din helg varit? :)

2011-05-01 14:46:18
URL: http://amandabernstrom.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0