Tidsfödriv

FÖRHÅLLANDE
1. Är du singel nu?: Japp
2. Föredrar du långa förhållanden istället för massa strul?: långa förhållanden
3. Är du redo & satsa på ett förhållande nu?: ja om han är den rätta!
4. När hade du sex senast?: inget ni har med att göra
5. Tyckte du om det?: Ingen kommentar-.-
6. Har du kört oskyddat nån gång?: Ingen kommentar-.-
7. Har du playat någon nångång?: Nä inte vad jag vet(a)
8. Har du dumpat någon & sedan ångrat dig?: ja
9. Har du någon kille/tjej på g nu?: kanske ;)
10. Haft sex på fyllan?: de e inget ni behöver veta om
11. Sagt jag älskar dig till någon & verkligen menat det?: Japp
12. Sparat något från ett gammalt förhållande?: haha ja
13. Somnat gråtande p.g.a kärleken?: Aao :/
15. Varit otrogen?: Nej usch

KOMPISAR
1. Har du nån bästa vän?: Ja
2. Är du ofta med dina vänner?: varje dag
3. Vad brukar ni hitta på?: allt & inget
4. Bästa minnet med en vän?: jag & ida när vi va kära i R & E
5. Säg namnen på nåra riktigt bra vänner?: Sofie, Ida, Angi, Denise osv!
6. Kan du vara dig själv med dina kompisar?: Det är klart
7. Har du hatat din bästa vän?: Näpp
8. Har du alltid kul med dina vänner?: Jajjamäänsan alltid!

SISTA..
1. Som du fick en puss av?: haha ja ni ;)
2. Som sov med dig i samma säng (förutom dig själv)?: Min vovve
3. Du delade ett riktigt bra skratt med?: Sofie  
4. Du gick på bio med?: oj de minns jag inte
5. Du höll i handen?: din't know
6. Du gick på stan med?: Fredde
7. Som delade en pizza med dig?: venne
8. Du ringde?: sofie
9. Som skickade ett sms till dig?: Denise
10. Du kramade?: Sofie

ÖVRIGT
1. Har du nånsin smygit ut utan lov?: Japp
2. Brukar du tjuvkika in i andras fönster?: njä ida & jag brukade kolla in hos E
3. Längtar du till sommarn igen?: JAAA!
4. När du tittar dig i spegeln, vad säger du då?:  fyfan!
5. Hur svara du i telefon?: aa hej de är Sanda
6. Vill du ha barn?: ja minst 2
7. Har du gjort något olagligt?: ja
8. Vill du så fåru gärna berätta vad?: du vill inte veta:O
9. Har du några tatueringar/piercingar?: Ska tatuera mej snart & ta hål i tungan
10. Bäddar du ofta sängen?: bara när jag orkar & måste
11. Hatar du någon riktigt mycket just du?: Nej de tror jag inte
12. Vad gör dig rikigt glad?: JULEN!
13. Går du i kyrkan?: Jag är komfirmerad
14. Gillar du att sjunga?: Ah men de är ju inte så lyckat
15. Har du egen dator?: Ah egen laptop
16. Hur mår du idag?: Nu mår jag bra
17. Vilken klass går du i?: HR2


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0