kär på avstånd

Du fick mej att falla på plats.. Nu är jag här ensam. vågar inte ens tala om för dej hur jag känner! rädd för att allt ska bli fel! Rädd för att allt ska falla sönder! Jag orkar inte hålla allt inom mej längre.. Vet inte va jag ska göra? när vi pratar blir jag helt överlycklig, när jag tänker tillbaka på kvällen vi delade blir jag tårögd, för jag saknar de!När du höll armen om mej presenterade mej för din familj.. Va ska jag säga, hur ska jag göra..

Va tycker ni som läser min blogg.. Hjälp mej! Va fan ska jag göra? =/
Puusss


Kommentarer
andreas

Enda raka e att va ärlig å snacka med killen i fråga å säga som d e... ärlighet varar längst

2010-09-12 23:31:46
Roxana ( roxibabe@kamrat )

Forstar hur du kanner nu, sa jag tycker att du borde saga hur det e, mig har det inte funkat.. det blir alltid fel :/

Sigurdastri

NICE AND WONDERFUL SITE

2011-02-19 23:20:24
URL: http://sigurdastri.blog16.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0