jobbig dag!

Idag va jag i köket med 1orna (retardsen) Nej men som tur var hade jag Hanna & Cornelia som INTE var efterbliva, alla andra var i vägen snackade eller frågade 103954783905 frågor! VEMFAN VET INTE HUR TOMATPURÉ STAVAS HALLÅÅ?!!?!??
I slutet hjälpte jag Danne att diska men det vart vattenkrig -.- läraren vart såklart inte sur på mej för jag är lärarnas ängel(a) höhö ;)

När jag kom hem däcka jag fiiiint på soffan & inget väckte mej.. vaknade & stack ut med Denise..
Vi träffade Tony en stund & sen åkte vi tbx till jakan & träffa Carro Malin & Alex! & Jag kom nyss hem från Macky! Eller jag & Denise gick dit efter vi hade varit med Carro & dom lite..

Nu är jag hemma & har huvudvärk så ska lägga mej ner & sova faktiskt
PUUUSSSSSSS


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0