Gó kväll :D

Hej, Idag började jag halv 1 som sagt & vi gjorde en frukt tårta & en prinsess tårta kan lägga in bilder på dom senare men nu tänkte jag berätta om min underbara dag!

Efter skolan åkte jag hem & tog på mej finare kläder än mjukisar!! Sen åkte jag & Natta från klassen hem till hennes pappa & åt jätte god mat som han hade lagat! De va jag, han, Natta & hans flickvän! De va jättemysigt hade tända ljus & goodase maten! sen fikade vi efter med bullar & tea men jag drack bara tea efter som jag va så mätt efter den gudomliga maten!! Efter att vi hade fikat lite så åkte jag & Natta vidare till hennes mamma för att hämta en låda med massor med ljus som vi skulle sälja! And guess what.. Natta försökte sälja ljus i typ 20-30 minuter & är jag skulle testa för första gången så sålde jag jätte mycket! Vi fick typ 800 kr helt otroligt bra.. vi sålde alltså slut på nästan en hel låda ljus!! Sen slutade vi vid typ 21:20 & då åkte jag & lämnade hem henne..

sen åkte jag & mötte Sofie som vanligt satt vi på donken & drack varm choklad & latte! Man fåår ju inte missa det liksom! Men vi har gjort en deal nu.. Imorgon är sista dagen som vi sitter där & fikar.. för vi har säkert slösat några hundra på 2 veckor..aja nu ska jag lägga in bilder på data 
PUUUUUUUSSSSS 


Kommentarer
MADDES

jag tänkte gå och lägga mig nu. haft en fin dag?

2010-09-22 23:07:09
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0