SRY

förlåt för dålig uppdatering, men jag har inte mått bra idag.. Innan maten mådde jag sämst, jag låg & kallsvettades & höll på att svimma kändes det som, jag skakade i kroppen & somnade på bara nån sekund, sen vaknade jag kanske 5 minuter senare & var helt kallsvettig & varm!

När jag hade ätit så mådde jag illa för jag åt fööör snabbt & blev poppmätt.. Jag började svettas igen & det kändes som om jag skulle kräkas.. nu det börjar lägga sej.. Har fortfarande lite ont i magen men det
går väl över snart får jag hoppas!!

Ska snart hämta upp Denise vid stationen sen drar vi till henne.. sa sova dära! Blir säkert att dricka lite, har iallfall tagit med mej drickan.. Aja kanske bloggar från henne sen.. nu måste jag gå & kissa sen ska jag dra
Ha en bra kväll :)


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0