Förlåtförlåtförlåt!

Oh im sorry, sa ju att jag skulle uppdatera bättre.. men idag har jag bara varit helt slut..igår vr det nemlige så att jag ramlade & slog i huvudet rätt hårt, & ja skadade mitt knä igen! -.-
är jag skulle sova spydde jag & jag kan knapp gå! (går med kryckor) Så från igår till idag typ till 18:00 så hade jag huvudvärk & jag har hel tiden ont i knät vilket gör mej lättirriterad.. så ja jag har skrikit gråtit & flippat ur totalt! Hellst hadej ag bara velat
somna & vakna igen när smärtan va borta.. men nejnej inte fan va jag trött!
har ju sovit sönder mej..

Iallfall det a jättetråkigt att det skulle hända för jag vill tillbaka till Pergola & jobba:(
Var så sjukt kul & hoppas inte att dom tror at jag inte VILL va där för det VILL jag!!!
Aja nu ska jag slappna av lite & ta en söntablett annars kommer jag inte kunna sova..

Imorgon blir det inte Pergola heller tror jag! Blir sjukhuset & vila upp mej! Kanske orkar några timmar, men kan knappt stå så det känns lite jobbigt.. men VILL verkligen!!


Kommentarer
Joly

Var med i min tävling om att vinna ett bloggsvar invite! Tävlingsreglerna hitta du under kategorin Tävlingar. Lycka till. Kram / Joly

2010-11-11 13:33:05
URL: http://jjooly.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0