BER OM URSÄKT!

förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt!!!

Jag har varit mycket på PG eller haft migrän/varit sjuk! Idag är en sån dag då jag varit sjuk från jobbet.. jag vaknde imorse & frös, sen svettades jag.. & min hals sved som fan.. min röst kom inte fram & magen hade jag otroligt ont i! Senare fick jag migrän igen & jag har bara vilat hela dagen typ.. kl 7 drog jag ut en stund med denise & Danne & Jan.. Imorgon blir det tillbaks till PG & slita som ett djur!!!!
Ska visa att jag faktiskt vill vara där, jag viiiillll inte vara hemma! Men jag brukar alltid få migrän på morgonen.. p kvällarna är det lugnt igen så ska kolla med chefen imorgonom vi kan ändra till kvällstid för min del!!

aja imorgon blir det somsagt PG sen ska jag nog hem & vila upp mej lite till.. detta väder gör det ine värt att va ute!!
 Aja ska dra ;)


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0