-

Idag var jag inte iväg till PG, känns så tråkigt att missa dessa dagar! Jag längtar dit faktiskt!!!
Imorgon sa jag vakna kl 08:00 & ringa till sjukhuset & kolla ifall jag får nån akut tid! Jag mår fortfarande illa lite då & då & värst av allt är knät, har så ont ibland att jag bara vill bryta ihop & gråta! hemma går jag uta kryckor & försöker röra knät men det hjälper inte! så imoron blir det läkaren & sen kanske jag hälsar på, på PG!!
Hoppas dom inte är arga eller något liknande för jag gör det inte med mening, hade jag känt att jag orkat gå dit & kunnat jobba så hade jag verkligen gjort det.. för det är fan det bästa stället som finns! Dom har en grym personal & den som inte trivs där kan ju inte må bra! Jag älskar stället fan!!


aja detta blev ett depp inlägg vilket inte va meningen!
Nu ska jag käka mina knäckebrödsmackor & sen sova för imorgon bli det upp tidigt som sagt!
Haen bra kväll <3

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0