SHIT SOM OM JAG VORE KUNG!?

hahahahahahahhahahahahahahahaahahhaahahhaahahahahahahahahahahahahaha
JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖR, snacka nyss med Erica sötnos. vi snacka om ett äckel! iallfall vadå måste fråga Sandra först? e jag din kung, du måste fråga mej vem som får komma me oss & inte.. vafan jag o Erica har känt varandra längre än jag & du(äcklet) gjort! hahah vilket jävla skämt.. aja känner mej som en kung iallfall ;) HAHAHAHAH whatever de va så sköönt o bara snacka av mej om ALLLT! för denhär månniskan(äcklet) är så falsk.. så äcklig..så ful.. leker störst bäst & vackrast, oskyldig & söt.. men hon e smalast tunnast, sämst & FULAST, mer skyldig än nån annan & helt osöt!..

 Iallfall idag vet jag inte va som händer, blir nog bara en hemma dag eller så kanske jag drar ut me tjejerna.. ingen aning faktiskt.. Vet bara att som jag ser äckelt ute ere kört! spottar henne i annsikten så HÅÅRT!

nu ska jag draaa & jag älskar ERICA SALOMA MEST FÖR HON E BÄST! :D

PUSSSSS

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0