Min dag!

Hej, tänkte skriva ett inlägg om min söndag:)

Vaknade runt halv 12, snackade med Carro & sen drog jag ner till centrum & mötte upp henne. Vi mötte även Erica & sen drog vi mot Solna cantrum, Vi köpte örhänge grejer & lite sånt mer om de/dom får ni veta imorgon!
Köpte lejopard-solglasögon också. Iallfall Sen chillade vi runt & hade ruligt ett tag & sedan gick vi till nån kebabkiosk :) SÄGER BARA HAN VA KAAAATTTT CAARRO!!:O..  Iallafall vi åt lite & efter det drog vi mot sumpan därifrån drog Carro & Erica hem medans jag väntade på att min bror skulle hämta mej med bilen.

När han hämtade mej åkte vi direkt till pappa, träffade min älskade Nellie & så fick jag träffa Lill-Robban (vilket va 100398 år sen) & hans sjukt söta son!! Sebastian han va 8 månader sjukt söööt! han var hos mej hela tiden inte blyg alls!:) Iallfall sen åkte vi till Madde & Josef där vi käkade lite middag & jag fick träffa deras dotter igen, hon kallas Alli, Sjukt söt, hon är också runt 8-9 månader.. Sen efter vi hade ätit drog jag & julia till deras får, ni vet BÄÄÄÄH! ah sånna.. de va två bebisar där. Det var 5 stora BÄÄH & en svart liten & sen en vit ännu mindre!
Sjukt söta, bilder kommer :) Bettan var min favvo (döpte ena stora BÄÄÄH'n till Bettan, tyckte de passa henne)
iallfall bilderna kommer senare.. Efter det drog jag & Robin hem & ni sitter jag här & ska strax sooovaaa:)

Det var min fartfyllda dag, GOD NATT:)
PUUUUUUSSS

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0