VÄRLDENS BÄSTA SOFIE & AILIN!

SHAAAA! kom hem för ett litet tag sen.. Var med världens bästa Sofie & Ailin! tog moppen & plockade upp Sofie sen drog vi mot spånga & mötte Ailin vi chillade gaaleeet & självklart har vi alkisAR i det gänget.. & jag är sjuk så jag drack inte.. så vilka kan det ha varit HM... låt mej tänka S&A kanske? nej men skit söta mina vackra änglar!
iallfall dom drog till A's mammas klubb & fiestaa & efter som jag hostar & sånt får jag inte anstränga mej eller dricka eller röka så satte mej på min moppe & åkte hem till min älskade mamma :)

Men självklart hade jag galet ruligt med S&A även fast jag itne drack!
OH MY GOOD JAG FICK HJÄRTATTACK IGEN 2a GÅNGEN IDAG:O:O.. ..jag fick syn på en otroligt stor spingel!!!! den va inte liten asso, den va FEEEEEEEEEEEEEEET!!

aja bilder lägger jag in i morgon & videosarna ;) för nu ska jag ta min medicin & då kommer jag däääckaaaa så fiiint!
GOOOOOOODDNAAATT & PUUUSSS PÅ RUMPAN :D<33

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0