saknaden är stor!

saknar er så mkt där hemma i sthlm, speciellt Sofie Denise & Angie + mami & papi!
Men har det så himmla bra här i fjöget! Var ju hos Per igår, anki & emil va där men inte per efter som han är brandman & det var en enorm brand nånstans här om kring igår! Men vi kollade på flera filmer från när vi var små, typ 5 år sen! Haha & från när jag var 3 år & kastade runt alla mina julklappar som om jag inte var nöjd med något haha! Spelade in lite så lägger in dom när jag kommer hem! :) Jonas är såååå klumpiig HAHA!

Idag var jag moster & Jonas i marieberg (typ som kista) & jag köpte mej ett par leggins & en bok som min lillasyrra rekomenderade för mej "14 år till salu" har börjat läst i den & den verkar så sjuuukt bra! ni borde skaffa den! 65 kr på bokia:D Aja Vi käkade donken också, Sen drog vi hem!

Imorgon.. OM det blir fint väder drar jag, moster, jonas & andreas till sannabadet :) Ska bli ännu brunare:D

Aja ska förtsätta sitta här lite sen ska jag lägga mej i sängen & läsa lite till:)
PUSSSS

Kommentarer
Jennifer

och miiiiig? :) <3

2010-07-04 17:42:46
URL: http://essj.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0