bättre sent än aldrig

Helluu.. Igår var jag med Natta i vällingby & kollade i affärer, offfht paiiin att gå med natta hon kollar på varända klädersplagg så bara h&m tog typ 1 timme om inte mer att kolla i! tur att hon är hon annars vet jag itne vad jag hade gjort:D

Iallfall kom hem runt halv 7 tiden & käkade mat sen drog jag till Ailin i sollentuna, Sofie va också dära & vi kollade på FIIILM.. Skit skarrig men den va väl rätt okej ändå! "The human centipede" hette den :)
männsklig tusenfoting på svenska för er som inte vet :)

efter filmen drog jag & sofie heem :)

Idag har jag varit hemma från skolan.. fortfarande sjuk. Hostar snart ut mina inälvor(stavning)
har bara varit hemma heeelaa dagen, åkte snabbt för o göra en grej men de tog typ 5 minuter sen kom jag hem igen & har bara varit hemma :)

Imorgon ska jag nog försöka dra till skolan, det är trotts allt tisdag imorgon & det är bara några dagar kvar tills vi slutar så ska försöka dra mej iväg dit..:)

PUUUUUUUUSSSS

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0