SAKNAD & LÄNGTAN

hejhej, länge sen jag hörde av mej, sorry för det, men har gjort så sjuuukt mycket varenda dag:(
Har varit i sannabadet, varit i sixtorp(sjön) spelat brännboll, varit på lillmarken varit mer i sanna badet & mycket mer i sixtorp! förstår ni mej nu?, jag har absolut ingen tid med datan alls... & det blir ju inte bättre för jag ska till gotland snart också WOOHOOO slipper vara i jakan ännu mer :D:D:D!!!
asso snacka om att mitt liv är heeelt parfekt! SAKNAR ER SÅ FRUKTANSVÄRT MYCKET BARAAA SÖTNOSAR!!

& Ja jenni jag saknar dej med (din kommentar) :D<3333

Jaja ska sätta mej ner i soffan & prata med moster om vilken dag som passar bäst att dra hem på..
kommer ju hem i helgen nångång sen drar jag igen den 16e juli ! :D Ska bli riktigt bruuun vilket jag redan är hööhö luuuft barn! ajaaaaa, längtar såklart hem till familjen & kusinen, mina älskade vänner & min vovveee!! fyfan vilken pain det varit utan er.. har saknar er så jävla mkt. Men jag har det skiiit bra här nere, det är typ som rehab för mej här borta! :) Vissa tror ju inte att jag är här nere men dom får väl troo vafan dom vill men har tagit lite pic's med mina kusiner så lägger väl in dom när jag kommer hem :) & videosarna på när jag var liten kommer också in :) Aja detta blev en booook.. Men tycker ni ska ha det jätte bra! för de har jag!:)

PUSSSSSSS

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0