NAKEN BAAAD!:O

Hello sötisar;)- Idag kom jag hem från min moster som bor i örebro:) Har verkligen haft sjuuukt roligt däär & sista dagen blev att fira! Fyfan va vi alla drack, fanns ju inte en nykter jävel där! :P
Vi har spelat brännboll, badat i sannabadet & sixtorp, solat (även topless) Höhö japp det är faan sant!
Jaja sen har vi festat & varit i stan & gjort sjukt mkt annat! Jag Saknar faktiskt redan att vara där..
Saknar min moster, saknar mina kusiner & min bästavän! VILL TILLBAKA!

Anledningen till vrf jag behövde komma hem var ju för att jag hade packat ner en hel jävla väska full med kläder så jag rensade ju verkligen garderoben! & Jag behöver tvätta allt nu innan fredag då jag drar till Gotland!

Kom hem från Denise för ett tag sen föresten!, Vi varförst lite hos henne sen drog vi till görveln & chilla lite, sen tog vi ett nakenbad HAHAH! säger bara misslyckde simturer, vi vart avbrutna hela tiden!:P
Iallfall sen drog v till henne & spelade yatzy med Mark!

Aja min huvudvärk dödar mej halft! ska dra & sova i mitt fina nya söta rum osm mamma gjort iårdning medans jag va borta :)

BTW: va med sofie & Angie en liten stund idag, Angie åket till USA idag(kl e 03:00)
KOMMER SAAAKNA DEEJ SÖÖÖTIIIISS!!!<3333

PUSSSS

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0