Drar snart till banan!

'Shaaaa ska strax dra till folkracebanan & kolla på när Danne & Matte kör!

Förlåt för väldigt dålig uppdatering men det har inte hänt på mkt faktiskt.. för nån dag sen ficka vi kräftor & käkade sen & igår fyllde Jennifel 14 år så vi drog till hamnen & firade med lunch på restaurang & sen gotlandsglass & sen middag på kina restaurangen! Roligt var det iaf!

JUSTEEEE JAG HAR FÅTT EN  STALKER EFTER MEJ HÄR PÅ GOTLAND!
han är 95 & letar efter mej typ rätt ofta! En gång fråga han mina syrror & elin vart jag va & om jag skulle komma till banan & blablabla! Igår kväll kom dom till oss & satte sej vid bordet.. Självkläart vill jag inte va elak så frågade om dom skulle köra en omgång kort med oss.. Jag brukar oftast springa o gömma mej när han kommer vilket e varje dag :P 

PUUUUUUUUUUUUUSSSSS

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0