BILOLYCKAN JAG VA MED OM!

Hej bloggen, Igår skulle vi som sagt dra på Nikelodeon kvällen där olika artister uppträdde..
MEN.. Innan vi kom in så står ca 1000 människor i kö till nikelodeon saken, Vi står i en nerförsbacke & nästan längst bak i kön! Då hör vi en man & en kvinna som skriker

- AKTA EN RULLANDE BIL!

Självklart kollar man bak & får se att ingen jävel sitter i bilen, Utan föraren har glömt sätta i nödbromsen! Eller va de heter! Så bilen rullar ner för backen där många människor står i kön! Min låssas mamma Stor med vagnen & med Julia (som är 11 år) Självklart tror vi att Nellie ligger i vagnen & pappa får panik & skriker att hon måste akta sej Så hon springer Men bilen rullar ner efter henne & i sista stund drar hon bort Julia från en förtidig död!

Nellie låg dock inte i vagnen utan Jennifer höll i henne & hade sprungit ifrån bilen! Jag själv trodde pappa skulle dö/bli påkörd Efter som han går med gipsat ben & springer inte så fort då! Så står han framför bilen & jag skriker att han ska akta sej, så han backa undan men höll blicken på barnvagnen & min låssasmamma & julia!

Bilen körde på en stor sten som var breve min låssasmamma & vällte över på taket! Min låssasmamma kände värmen från bilen Men klarade sej utan skador!

TACK TILL MANNEN & KVINNAN SOM SKREK ATT ALLA SKULLE AKTA SEJ FÖR DEN RULLANDE BILEN!
hade dom aldrig skrikit så hade många liv stått på spel & hälften av min familj hade legat under den bilden!

Självklar hade jag chockats av händelsen & skakade i hela kroppen & sprang ner till min låssasmamma & skrek att bilens ägare var en jävla idiot, då kommer föraren som va en kvinna fram till mej & säger att
-det är jag som äger bilen!
Jag svarade bara men ett - AHA OCH?!!!

Men kvällen slutade bra inne på nikeloden & Jag har massor med bilder från både olyckan & från Nikelodeon som kommer in i nästa inlägg :)

ha en bra kväll
PUSSSSSS

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0