1 dag kvaar!

Shaa! kom precis hem faktiskt! tänkte berätta om igår & om idag!:D (eller ja kl e över 00:00 men skit samma ni fattar)

igår- snackade med Carro lite, vi drog till görveln & snackade där! Skönt det känns att snacka med henne,& det bästa va faktiskt att hon förstog hur jag mådde & att hon gjorde fel! Men tack för att du finns Carro!<3

Efter badet drog jag hem & käkade & fräääshade upp mej lite, sen drog jag ut med Carro Igen & Adam (hennes kille) var också där! Super glad för Carro som hittat en bra kille!:D Iallfall Adam va skit trött så dom två drog hem & jag mötte upp Denise min prinsessa :D<333! Vi mötte Tony & Hamdi & chillade lite sådär:D
Sen sov jag över hos Denise fast ja vi var vakna vääldigt länge om man säger så, tror inte jag somna helt innan kl var 6 på morgonen!:P

Idag- Vi vaknade runt 1 & käkade frukost & sånt, Sen drog jag hem & hämtade badkläder & sånt sen drog vi till Görveln & chillade:D Efter ett tag drog vi hem för min Pappa fyller år idag eller ja fyllde (kl e över 00:00)-.-
Ah jag drog till pappa & käkade middag med familjen & släkten :) Sen blev kl mkt & jag drog hem.. & när kl var typ 00:15 drog jag ut med Denise igen & praade lite & kom hem för typ 30 minuter sen :)

Aja imorgon runt 18 drar jag till min pappa igen & sover där efter som vi åker runt 9-10 på fredagsmorgonen :D
WOOOOHOOO GOTLAND HERE I COME!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0