Bleka tändera!

Just nu sitter jag här & ser riktigt ful ut i käfften :)
nej men jag håller på att bleka mina små tänder!! Ska gå runt & smila hela tiden sen:D
Ska sitta här i ca 50 minuter till muhahaha måste ta kort :D
aja komme se fräsh ut sen iallfall!

Idag fick jag reda på vad ena min julklapp blir..
Ska få sätta in keratinwax exstention (stavning)
Efter som hon ville veta vilken färg jag ville ha & hur många paket jag behövde så fick jag veta!
Åhh är så glaaad:D

Iallfall nu ska jag fortsätta nörda mej framför FB & kolla på tv!
Sen ska jag nog sova lite om jag inte är för pigg & bländas av mina fräsha vita tänder:D

Ha en skön kväll!<3

Nicki & Tess på robins fest!<3


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0