Baba

Har ju varit hemma hos pappa hela helgen! & har bara haft en riktig myshelg!

I fredags kom jag hit & vi käkade pizza & kollade på tv bara.. sen tog jag lite bilder med Julia lägger in dom sen!

Igår åkte jag med Julia & Nellie till sollentuna Centrum, vi hade det riktigt mysigt! Fikade & kollade i affärer!
Folk trodde Nellie va mitt barn HAHAH! Alla kollade på mej & log med en blick som sa "oj va ung"
kan inte tänka mej vilka blickar 15 åriga mammor får! Aja jag hann köpa julklappar till mamma & pappas tjej, sen har jag redan köpt till Nellie Julia & Jennifer! Men kan tyvärr inte lägga ut va jag köpt för dom läser min blogg!

Idag, har tydligen hela jävla familjen vaknat på fel jävla sida! Så dom har gjort mej på dåligt humör så nu tänker jag inte blogga mer här! Tänker gå upp & packa mina grejer & bädda sängen sen drar jag nog hem till mamma!

Ha det bra


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0