18 dagar

Nu har det gått 18 dagar & jag har inte börjat röka igen!
Men sen ska jag inte undanhålla att jag tänkte ta en hel cigg i söndags då jag tog mitt första dopp.. men tog 3 bloss & gav resten till Denise (DET VA DET ÄCKLIGASTE JAG NÅGONSIN GJORT)!!

Sedan samma dag på kvällen började jag bråka med en jävla fit*a som vägrar släppa taget!
& han sa både det ena & det andra..Då va jag så arg att jag kunde mörda någon for real! Jag såg att Denise hade en cigg i handen & typ skrek "kan jag få slumpen snäääällaaa!!!!!"  Hon ville såklart inte ge mej den men hade hon inte gjort det hade det blivit krig kan jag lova! men hon fattade va det handlade om så hon förstog mej :)

Men jag är ingen rökare längre.. & jag är sjukt stolt över det!
(säg inget annat bara för jag tog typ 6-7 bloss.. För om en som aldrig rökt tar
6-7 bloss är den personen väl ingen rökare ller ha jag fel??)



Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0