Sleep time!

Förlåt för jag uppdaterat dåligt, men jag jobbar ju fram till 17:00 på dagarna & sen är jag helt slut!
Antingen somnar jag när jag kommer hem, eller så drar jag ut direkt med mina vänner så jag inte somnar..
Det betyder alltså 0 tid att blogga.. Men jag ska försöka bättra mej en aning! På fredag börjar jag nog blogga som vanligt slutar ju 15:00 då..

Aja har bara varit hemma idag(har sovit)..  för nån timme sen gick jag utanför mej & mötte jag han som dör för mej.. Danne såklart, vi snackade & tog några cigg & sen drog vi hem & nu sitter jag här!

Aja boooring, ska sova nu måste upp 06:00 imorgon ska va på jobber 07:00 TIDIGT men jag chillar ju fram till 09:00 sen börjar jag städa det sita, typ putsa fönstrerna & dammsuga igen!
Se blir det nog åka lastbil med pappa..
JAG ÄLSKAR ATT ÅKA LASTBIL!!!!

man känner sej så mäktig, man sitter så högt upp & det e fett nice!!
aja godnatt
PUUSSSSSSS


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0