RAKA SKALLEN NÄSTA!!!!:(

Asså jag borde lysnat på min mamma.. jag borde gått med oranget hår till skolan ist för detta!
jag mår inte bra när inte mitt hår gör det! Jag mår dåligt när mitt hår är fult!
Jag mår så jävla dåligt just nu.. vill bara klippa page & andvända löshår i 2 år ist för detta!
Jag HATAR mej sälv just nu.. vill inte gå till skolan imorgon.. jag borde gått till en frisör!
Eller bara gjort mer slingor tills det blev ljusare!

Jag har färgat håret 3 gånger på 2 dagar & nu mår mitt hår inte alls bra!
Min kusin Sofie som utbildar sej till frisör.. skulle mörda mej nu om hon såg mitt hår!

Jag kan liksom dra av mitt hår i mitten så jävla förstört är det!
Jag är så jävla arg på mej själv just nu JÄVLA SKIIIIIT!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0