Nice dag!

Drog ju iväg & mötte en vän till mej!
Vi hade det jätte trevligt, pratde om gamla minnen, Jag har saknat henne & hennes familj såå mycket!
Hennes syster tycker jag ska flytta hem till dom nu för hon har saknat mej så mycket, hahahaha!
Sjukt sööt!!!

aja det va jätte kul att träffa henne & nu ska vi inte tappa kontakten!

på vägen hem blev jag stoppad av snuten, men söt som jag är tyckte dom att jag såg så oskyldig ut så dom gav mej inga böter hahahhahahah! Mötte upp Danne (killen som dör för mej), vi snackade & sen drog vi mot mej rökte gick ut med hunden & sen drog han hem!

Nu ska jag sova
GODNATT

Kommentarer
clara<3

sv:okej

tack!

allt bra idag då? :)

2011-03-29 16:14:34
URL: http://claaraalaarsoon.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0