HAAAPPPYYYFACEEEE:D:D:D!!

Äntligen har jag köpt mej ett par nya linser! Woohoo!!!!:D
Var i skolan & direkt efter åkte jag & Denise till rinkeby. Köpte mina linser & kollade runt lite!
Snacka om att vi va välkommna dit hahah, från ena håller ropar ett killgäng, hej blondie välkommen till rinkeby!
från andra hållet ropar dom typ nått till Denise & bah välkommen till rinkeby!
hahahahahaahahh! vi typ dog av garv! Aja efter chillade vi lite i centrum!
Träffade min gudmors dotter där som fick en son för inte så länge sen
SJUUUKT SÖT BEBIS!!
Min kusin & deras gemensamma kompisar va också där:)

Aja nu ska jag käka sen dra in i duschen & sätta i nya linserna WOHHO!:D
PUSSSSS

honungsbruna liser!
exakt likadana köpte jag nu :)


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0