Fullt upp

Hello cutiepies!

Idag var jag i skolan & planerade in för imorgondagen, vi har jätte många gäster imorgon så allt måste va prefekt, tänk er att hela jävla restaurangen är fullproppad, asså hellåååå PENGAR RULLAR IN SOM DET SKA!

aja idag har jag solat med Denise & jag doooog.. Efter det drog vi till henne & bakade hallonpaj & Mark kom också.. Sen drog jag hem typ vid 10 tiden!
Sen dess har jag bara suttithär vid datan & tv'n & dööötttt!!

angående imorgon.. Jag kommer inte blogga någonting imorgon (TROR JAG)
För imorgon har jag fullt upp i skolan, när jag kommer hem ska jag vila, efter det blir de kanske fest!
Kanske bara kanske hnner blogga där någonstans emellan
PUUSSSSSSS


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0