Att växa upp..

Jag förstår verkligen inte hur folk som är vuxa fortfarande beteer sej som om dom går i 6an!
Jag kan verkligen inte fatta att man kan vända en ryggen på det sättet!
Förstår att ni skämdes, men ni skämde just ut er lite till! Jag är inte ute efter bråk eller tjafs, utan ärliga vänner som inte vänder en ryggen! Men nu vet jag vart ni står, & nu vet jag vilken respekt jag ska visa er!
Men karma is a bitch KOM IHÅG DET! Jag har t.o.m. berättat för er att det är just sånna här människor som beteer sej på detta vis är dom som jag kastar långt! Jag vill inte leva med oärliga vänner som inte vågar stå för det dom gjort eller gör.. & ist för att bara titta på oss & gå föbi & sedan skapa uppmärksamhet för att vi ska lägga märket till er.. gör nått åt saken kom & hälsa, kom & betee er normalt, som normal vänner gör!
För detta kallar jag verkligen inte äkta vänskap!

Ni hugger verkligen folk i er närhet i ryggen MED FLIT.. men som sagt karma is a bitch!
jag byr mej helt ärligt talat inte om ni drar någonstans utan att säga nått.. Ni kan torka er i arslet själv jag behöver inte va där hela tiden.. Med dt menar jag att vi inte alltid behöver va med varandra..
MEN ÅTMINSTÅNE HÄÄÄÄÄÄÄLSAAAA SOM NORMAALAA GÖÖÖR!!
& sluta upp med att lägga falska kommentarer, för jag märken när det är fejkat & inte!


Aja Puss på rumpan & hoppas ni lever lyckliga själva.. för det är just det ni utsätter er för!!
med den attityden & det beteendt kommer ni inte långt, folk kommer känna hatmot er & era så kallade vänner kommer lämna er.. det kommer sluta med att ni bara har varandra kvar!
Men det kanske är så ni vill ha det? Jag vet inte....


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0