lista

Nämn något som gjorde dig glad igår: hm.. Mina vänner
Vad gjorde du kl 08 i morse? Soov
Vad gjorde du för 15 min sedan? Kom precis hem från Centrum
Det sista du sa högt? vadå
Det senaste någon sa till dig: glömde tanka
Vad har du druckit idag? Vatten
Vad var det senaste du åt? Yoghurt
Vad var det senaste du köpte? Cola light
Vad är det för färg på din ytterdörr? Brun
Vad är det för väder hos dig nu? soligt men molnigt
Godaste glassmaken? Gammeldags vanilj & choklad
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? yes.
Sover du tungt? ibland.
Drömmer du mardrömmar? nej typ aldrig 
Trivs du med ditt jobb? jobb? har inget men trivs väl i skolan
Favoritklädsel? Leggins & stockad kofta
Favoritlåt just nu? Sann romans - medina
Vad ser du om du tittar till höger? Min vovve som sover i soffan
Vad gör dig glad just nu? Att jag ska åka mot örebro snart
Vad ska du göra härnäst? Hoppa in i bilen & åka
Höger el vänsterhänt? vänster
Humör just nu? glaaaad
Favoritgodis? äter inte godis men isf choklad
Kläder just nu? leggis & sticad kofta
Sommarplaner? örebro folkrace & massor med små planer
Hur många kuddar sover du med? 3
Morgon eller nattmänniska? nattmänniska
Vad är viktigast för dig? Min familj.
Är du kittlig? Haha jaa till 100% 
Snarkar du? Om jag är förkyld så gör ja det.
Stjärntecken? vågen
Äckligaste insekten? Spindel & svestjärt
Stökigt el välstädat? Mittemellan
Vad längtar du mest efter just nu? IDAAAA!


(Jag skrev detta inlägg innan jag drog mot örebro.. Tidinställt)

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0