Sandra Svarar!

Postat av: Sara
Drömresmål?
Svar: Jag har varit lite här & där i världen! Skulle vilja åkte tillbaka till gambia & thailad!
Men mitt dömresemål blir isf
NEW YORK

Postat av: elin
vilken blogg av kissies, dessies, paows och kenzas tycker du bäst om? (du måste välja nån)
Svar: Då blir det nog Paow & Kenza!

Postat av: Jim
Om vi möttes upp på ett hotell rum i centrala stockholm efter ett par järn, vad skulle hända då ?
Svar: För det första skulle jag inte möta upp en random snubbe på ett hotellrum!
för det andra skulle ingenting hända!

Postat av: Ronja
Vad för bloggar är det du läser? skriv gärna några st.
Svar: Ja läser Micahs (15 åringen som är mamma) & paows + några till

Postat av: Pebben77
Vad har du för BH-storlek
Svar: vad har du med det att göra? du kommer ju ändå inte få känna & klämma på dom!

Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)
den bästa bloggen?
favorit färg?
Svar: Det är nog Micahs (hon som är 15 år  mamma) favvo färgen är såklart Rosa:)

Postat av: kevin
Hur lång är du, och vad pluugar du till hur gammal är du, vad har du för intressen, har du nåra husdjur, är du singel, vart bor du (vilken stad inte exakt vars ) om du har husdjur vad är det för husdjur, nu kommer jag inte på nåmer frågor
Svar: jag är ca 1,72cm lång, jag går hotell&restaurang utbildningen, jag är 18år, mina intressen är nog att umgås som fan med mina vänner & leva livet helt enkelt & jag har en hund som heter Rocky
Jag är singel (vad jag vet) & bor i sthlm!

Postat av: Lääleeh :)
Vilken komplimang får du oftast höra?
Svar: får ofta höra att jag är söt, har stora bröst & att jag har vackra ögon!

Postat av: jennifer
tre SAKER du inte klarar dig utan ?
Svar: Vänner & familjen, Mobilen & bloggen

Postat av:anonym
Trivs du i din skola och klass
Svar: Ja det gör jag väl! 

Postat av:anonym
Är du singel??
Svar: Ja jag tror det (a)!

postat av:Adriano
var bor du
är du singel
Svar: jag bor i sthlm & jag är singel (tror jag) (a)

postat av:emil
hej skulle du villja ha sex med en handikappad kille
Svar: Vad fan är det för fråga?

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0