Min Helg!

- Fredags; Va på Aylins bday fest! Hade det trevlig tills alla blev galna!! Jag blev ar & besviken på en sak
Men förutom allt det så va det roligt!

- Lördags; Fikade först med Denise, Sen chillade vi runt i Centrum en stund.. & sen gick vi hem till henne där hennes mamma hade tjejmiddag, så vi käkade & sedan åkte vi med alla där till Sofia Hogs (MC-klubb)
dom hade en står fest där! Efter det åkte vi taxii hem till Jakan & letade efter Tony men vi hittade inte honom. Så vi gick till Villan där Pasha & han kompisar var! Jag kom hem runt 2 tiden..

- Söndag; (idag).. Vet inte vad som händer faktiskt! Jag vaknade nyss & Ska äta frukost!

Ha det så bra så länge
PUUSSS

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0