Lovestoned - Rising girl


- Låten får mej att sakna Gotland sum 2010!
Fyfan va jag får sommar känslor av låten.

Kan berätta varför - Jo jag var på Gotland i sommras (igen) & vi gick då på nikelodeons konsert på pippi-land.
Då var Lovestoned några av alla artister... Dom kastade ut en tröja (endast en)
& Jag av alla fångade den till min lillasyster som gillar dom..
Samma dag eller nått liknande så käkade vi i visby & då vandrar killarna i Lovestoned förbi,
min syrra får värsta rycket & springer fram till dom
 Jag går dit med kameran & fotar, Sedan säger min syrra "Det var jag som fick er tröja"
& dom sa "oh va roligt, men den ska du väl ha på varje dag gumman"
Haha ja så därför får jag sommar känslor a låten!


Kommentarer
josephine

sv: härligt :) nej är jättesjuk :/ vad gör dudå? kram

2011-01-26 11:04:06
URL: http://joseephiines.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0