känns konstigt!

hej gullungar, Idag va jag i skolan & hade bara en halv lektion typ! Pratade bara betyg & sen åt jag lunch & gick hem! Jag somnade hemma en stund men "T" höll mej vaken & glad!
Gick till gården med dom bästa vid 7 tiden & chillade ute med dom till typ 10.. tog massor mer bilder som kommer ut sen.. Nu ska jag gå & lägga mej känner mej helt konstig i hela kroppen!

(kan det vara känslorna?)

Jag vet att jag inte skrivit om honom("T") men har heller inte sagt något till någon annan än förutom Denise!
Jag vill inte tala så mycket om honom än för ibland blir det bara fel!
Men det känns så sjukt, att jag håller på att bli kär igen efter så lång tid!
för ca 2 år sen va jag kär sist & efter det har jag inte velat ge mej in på detta igen för jag blev så sårad!
Men nu känns det rätt igen på något sätt.. Åhhh för underbar<3

Godnatt på er sötungar

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0