Insperationskällan

Tack vare Beatrice fick jag väldigt mycket insperation! Den tjejen vet verkligen hur man fotar!!
Tack till henne som valde att hjälpa mej. Läs hennes blogg, hon är faktiskt riktigt grym på det hon gör!

Så hon är faktiskt min lilla insperationkälla till dessa bilder nedan!
Eller jag har ju sett sånna bilder förut & försökt. men dethar aldrig blivit bra
(kanske för jag inte hade någon systemkamera då)
men hon talade om för mej hur jag skulle göra & jag är nöjd med resultatet:)

TACK IGEN BEATRICE


Kommentarer
Beatrice Jakobsson (foto)

sv: tack för länken ! :)



och varsågod, jag ärså glad att kunna hjälpa personer. jag älskar verkligen att dela med mig saker! :) och bilderna blev super snygga!

2011-01-16 09:16:31
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0