Tröga meej!

Hej gullungar! Förlåt så mycket för min äckligt dåliga uppdatering men har haft annat för mej!
Det är ju jätte skojj att folk läser min blogg & kommenterar. Men det blir roligare att blogga när folk kommenterar lite mer!!
Aja jag tänkte iallfall berätta om gårdagen & idag!

Igår- var i skolan & slutade halv 5. Runt 6 tiden drog jag upp till gården med Denise & sen kom Rafii, Tamra, Danne & Frasse.. Vi spelade bara kort & efter det drog jag hem.. eller ja mamma & hennes vännina var i hundgården så jag drog dit & gjorde dom sällskap!

Idag- Jag har varit hemma från skolan för jag har haft världens magvärk!
Eller ja jag ska vl ha "min vecka" snart så jag får jätte ont innan det, men under den veckan har jag inte ont alls!!
SKUMTTT!! Aja jag har bara spelat The sims, lagar mat & varit ute med hunden idag!
skippade faktiskt att va med vännerna för jag orkar inte va ute & ha ont i magen!

Aja snipp snapp slut så va denna saga slut hahah!
PUUUSSS

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0