Ansikts-behandling!

Nu ska jag kräma in hela kroppen & speciellt mitt ansikte!
Jag brukar ju inte andvända smink så ofta så istället för puder & allt sånt så smörjer jag in mitt ansikte, För att det ska se fräsht ut vilket det gör!

Någon dag måste jag ta bort mina små porer.. ni ska få ett tips på hur man gör utan massa krämer som stinker & nålar & allt va det nu kan vara...

-Kocka vatten, Rätt mycket
-När det börjar kocka så kan ni ställa den på ett underlägg på t.ex matbordet.
-Ta fram en köks handduk eller något liknande
-Luta huvudet över det varma vattet så du känner ångan
-Lägg nu kökshandduken över huvudet & täck även över hela kastrullen
-Nu kan nu vila sådär i ca 20-30 minuter eller så länge ni orkar

Det räcker dock inte med en ända gång, Utan gör det ca 2-3 gånger i veckan i ca 1 månad
eller tills du märker skillnad..
Du kommer se jätte fräsh ut!!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0