whatever!

Förlåt för dålig uppdatering, men jag har inte alltid tid att lägga ner på bloggen & ibland orkar jag helt enkelt inte!
Såklart är jag superstolt över mina nya läsare! Tack ör att ni läser min blogg sötisar:D!!

Aja idag va jag i skolan sen åkte jag hem & däckade fiint på soffan! vid 8 tiden åkte jag & Sofie till donken som alltid! När jag kom hem hade mamma hittat två gamla kamerer så jag laddade in bilderna på datan MUAHAHHA men tyvärr lägger jag inte in dom på bloggen, (sofie skulle döda mej) Det va bilder från en kryssning när jag, mamma, Sofie & hennes mamma åkte till estland HAHAH! Jag döör det va sjukt länge sen!!!

Aja ska lägga mej på soffan & kolla på tv & däcka igen!
PUUUUSSSS


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0